hejsan svejsan i lingonskogen :)

image630


Vilken dag................Det har skvalat så mycket regn här att man undrar hur mycket det får plats i himmeln........Hela denna långa dag har det regnat.....är det klokt??? NEJ det är det inte ;) Shit vad trött jag blir. Var är solen egentligen? Tur att jag jobbar två veckor till innan semestern :) Förhoppningsvis kommer sommaren då......

image631

Det blir visst mycket kalas denna månad verkar det som.....Var ju på ett förra helgen och på lördag är det en annan av barnens kusiner som fyller år och nästa vecka är det som sagt brorsans tur:) Tur att jag själv inte ska ha kalas.....Det kan lätt bli för mycket av det goda......Dyr månad blir det i alla fall....Eftersom alla bor i Malmö med omnejd, så det är dyra tåg som gäller för att ta sig dit......Men, men....Sånt är livet ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Får man fråga vilken dag damen fyller? Eller är det topphemligt?
Sommaren är på väg till dig.... alldeles säkert!
Kram min vän..

Postat av: A

Åh, jag fyller den 11 juli:) Ingen topphemlighet:) Kram själv...

2007-07-05 @ 22:39:10
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback