i morgon......

Jag ser nog inte fram emot morgondagen speciellt mycket........Trots att det faktiskt är vår tionde bröllopsdag. För i morgon händer också en mindre trevlig sak som jag inte ens vill tänka på för då snurrar det rundor i magen på mig......

image695

Tvi sjutton säger jag bara......Det har att göra med den situation vi sitter i just nu och det är fruktansvärt läskigt det hela.......Jag tror nästan att jag kan säga att det är det värsta som hänt i mitt liv.......Shit. Men förhoppningsvis är det inte så hemskt som jag inbillar mig.........Man vet aldrig. Nog om det....

image696


Jag är oerhört trött i dag....Har ont än här och än där ;) Andra kvällen nu som jag har en fruktansvärd huvudvärk som utgår från nacken och strålar rakt upp i huvudet.....Ganska jobbigt, och inga värktabletter har jag heller.....Fast jag överlevde i går....och det var verkligen snäppet värre då:) Så det går säkert i dag med......

image697

Inte många dagars arbete kvar nu.......Fredag och söndag också sen är det semester:) Välförtjänt måste jag säga....Har egentligen ett jäsigt jobb och känner aldrig något större behov av semester men i år har det varit oerhört stressigt så det ska bli urskönt........Enda nackdelen är att jag kommer att vara borta från bloggen i fyra hela veckor:( Fruktansvärt hemskt........Hoppas att ni inte glömmer av mig........

image699


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Klart vi inte glömmer dig!
Lycka till i morgon med vad det nu är!

Postat av: Anna

Ofta har jobbiga saker en förmåga att bli förvärrade när hjärnan ägnar mycket tid åt dem... det bästa brukar vara att inte fundera för mycket på dem fast jag vet att det inte är lätt, ajg är likadan.. jag grubblar sönder mig. hoppas det löser sig ändå för dig.. och att bröllopsdagen blir bra.
tråkigt att du ska vara borta 4 veckor nu när jag precis hittat hit! ;)
hoppas du får en bra semester och att solen håller sig framme där du är!

2007-07-18 @ 23:32:22
URL: http://annaeriksson.blogg.se
Postat av: ejmis

Hoppas det går bra i morgon!

2007-07-18 @ 23:49:43
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback