jaha.....

Inte mycket att göra här inte.......Får sitta vid datorn en stund:) Väntar in några som varit på utflykt...Sen får man väl jobba lite. Snart dags för kvällsmat ju. Sen blir det en lugn kväll här.......Slötitta lite på TV och läsa bloggar ;)
Sen är jag ledig ett par dagar.....Undrar vad jag ska göra då? När jag inte har några barn hemma.......Lugnt blir det i alla fall....Inte precis något man är van vid:)

image620


Nästa vecka fyller jag ett år äldre....hemska tanke;) Närmar mig fyrtio med stormsteg ju:/ Jaja....Ska inte ha kalas. Har sett till att jag jobbar den dan;) Fast dagen innan fyller brorsan 25 år så vi ska åka och gratulera honom......Blir väl den dagen gossarna åker med hem också......Kan tänka?

image622

Sen den 19:e firar maken och jag tioårig bröllopsdag..........Shit, vad tiden sprungit ;) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på då men något får det väl bli.....




 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Visst går åren jättefort..!!??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback