konstigt.....

image725

Det känns jättekonstigt att ha semester nu......Så sent på sommaren. Det känns ju som om sommaren snart är slut.....Brukar nästan alltid ha tidig semester så det är onekligen lite ovant. Logiskt sett vet jag ju att det är en bra bit kvar av sommaren men känslan är att snart börjar ju skolorna igen och då är ju sommaren slut......Men jag är ändå oerhört glad att jag har sen semester......med tanke på hur vädret varit. Det finns ju fortfarande hopp om soligt och fint väder på min semester.......
Bara lite filosoferande så här en söndag....................

image724

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag gillar sen semester bättre faktiskt, sommaren känns längre då.

Postat av: Elisabeth

Min vän...!
Hoppas verkligen att du får dagar fyllda med sol, värme, och glada och varma och härliga och mysiga och.... ja, allt som gör dig glad och ger dig ny styrka inför hösten..!
Jag kommer att gå in här lite nu och då... och vänta här tills du kommer tillbaka!!
Ha det gott.. du varma goa vän!
Tusen sommarkramar..

2007-07-22 @ 11:53:58
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Borthy

Sommaren är inte slut! Tänk att flaskan är halvfull, inte halvtom.... ja, om sommaren alltså, det är mycket kvar, det var så jag menade! Kram

2007-07-24 @ 23:50:14
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback