min dag.......

image644


Hur trött får man lov att vara? I dag är jag superdupertrött.......Var i går hos brorsan som blev 25 år och sen kom vi hem väldigt sent....Fick också gå från stationen och hem, vilket är en braaa bit......Så slutkörd i benen så:) Menmen....I dag är det ju MIN dag ;) Yes, jag fyller år.....Om nu det är något att fira.....Ska i alla fall tack och lov inyte ha kalas......Trettionio år......Shit, bara ett år kvar till fyrtio........Börjar känna av åldersnojan nu....Framförallt är det att man snaryt inte kan få fler barn.....Skulle så jättegärna ha ett till om ekonomin tillät det :) Men nu är det som det är och jag måste acceptera att det inte blir fler......

Det var förresten den finaste födelsedagspresenten som väntade på mig här inne i dag :) Massa fina kommentarer från er :) Till och med en sång......Tack i massor till er......Ska jobba i dag så jag återkommer senare:)

image645

Kommentarer
Postat av: Mija

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade ååååååååååår!!!
GRATTIS PÄRLAN, man är inte äldre än man känner sig.
Puss

Postat av: Camilliondollar Baby

Grattis gumman!

2007-07-11 @ 19:41:36
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Annelie

STORT GRATTIS OCH HA EN FIN KVÄLL NU=)

2007-07-11 @ 19:58:11
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Vaniljis

Grattis på födelsedagen! :)

2007-07-11 @ 20:15:58
URL: http://vaniljis.blogg.se
Postat av: maria

39 år är ju ingenting!!! För den delen så är ju årgång -68 den bästa eller hur!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback