åh, fy sjutton :)

image498


Shit vilken hetta det är......Det var minsann ingen lätt match att cykla i dag......Fick knappt ingen luft och törstig blev jag.....36 grader visade termometern.....Inte klokt ju. Hade man bara kunnat stanna hemma hade det väl gått an..Där kan man ju gå klädd hur som helst och sätta sig i skuggan men om man ska ut bland folk måste man ju se någotsånär respektabel ut ;)

Nu är det snart dags att jobba och sen vill jag bara hem och slänga mig i skuggan......
Bara en vecka kvar för barnen att gå i skolan sen får vi lite lugn och ro-morgnar:) Var på utvärderingssamtal i dag för båda pojkarna och det ser relativt bra ut för dem.....Skönt. Det har verkligen skett förbättringar under denna terminen, framförallt för storra killen....Det är så skönt:) Hoppas att det blir ännu mycket bättre till hösten......Men först ska de få njuta av sitt sommarlov i lugn och ro. Nu ska jag ta en snabbgenomgån hos mina favoritbloggerskor:) innan jobbet kallar........

Förresten så hade det inte varit så dumt med en riktigt iskall cola:)

image497                    See ya all later :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

oj dåligt varmt, vare i skuggan eller? :

Postat av: Elisabeth

Tar nog hellre en kaffe! För vi har sur-eländes-regn här! Men vad gör väl det - min länk till yttervärlden fungerar igen!
Kram på dig..

2007-06-13 @ 18:51:33
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback