dagen i dag.....

Som synes nedan har jag ägnat eftermiddagen åt att fotografera......I denna familjen är det dottern som äger kameran så det gäller att passa på när den är ledig:) Ville så gärna föreviga våra fina växter......
image587


Var sååå irriterad i morse så jag höll på att gå upp i atomer....Men det gick rätt snabbt över..Jag är inte så långsint. Sen dök ju resten av gänget upp så då fick jag lite att göra ju.. Har visserligen varit en del pappersarbete kvar att beta av men det fanns ju tid till det i dag ;)
image588

Fint väder det är nu.....Maken kom precis hem från jobb och gick direkt ut för att klippa gräset.....Och dottern med pojkvän ger sig snart av till sjön.....Myspys:) Själv sitter jag här fastvuxen i alla fina bloggar;) Ska snart göra kvällsmat. Pommes och falukorv får det bli i dag........

image589

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mums vilken god mat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback