duktiga jag....

I dag var jag minsann riktigt flitig....Bakat muffins har jag gjort:) Goda som attan.......Men det var ett dumt projekt att ge sig på i denna värmen :) För var jag inte svettig innan så blev jag det då....
image499


Nu ska jag köra och handla mat...I dag får vi minsann nöja oss med fil till middag....Det är så attans varmt att jag inte pallar stå vid spisen:) Sen hem i skuggan......Myspys.
Kommer inte att blogga på ett tag nu.....Kommer att sakna er massa mycket, men vi ses igen :)
Ha det himla bra nu.....

image500

HEJ DÅ :)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Kommer att sakna dig, hoppas du inte blir borta alltför länge...

2007-06-11 @ 22:07:13
Postat av: Camilliondollar Baby

Kommer att sakna dig med! Ha det så bra, så ses vi senare... kram

Postat av: Åsa.S

Att du orkar baka muffins i värmen!
Ha det bra! Kommer sakna dig

2007-06-11 @ 23:22:56
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Think Twice

Ojoj det var inte dåligt att baka i denna värme, men dom ser himla goda ut!
Ha det gott i solen:)
/Kram

2007-06-11 @ 23:36:13
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback