goood mooooorning :)

image542


Sitter här med mitt kaffe............Måste snart hoppa in i duschen för att sen kila till jobb. Ännu en tråkigtväderdag......Varför kan inte vi få lite sol för? vill ju det....Känns inte alls som sommar. Nästa vecka har jag värsta lyxen:) Jobbar bara på tisdag......Sen ledig resten av veckan:) På måndag börjar vårt sommarschema som vi själv gjort. Det är faktiskt ganska nice, bestämmer helt själv hur man vill jobba......Bara man får sina timmar så. Jag får t.o.m. fler timmar än vad jag brukar eftersom jag lagt till lite fler nätter så juli och augustilönen blir trevliga i år:) Ja, jag vet att jag har värsta glassjobbet;)
På fredag är det midsommar.....Vety fortfarande inte vad vi ska göra. Blir väl till att sitta här hemma själv som vanligt.....Hade en superidé om att vi kunde åka ner till mamsen och fira där....Vi kunde ju sedan sprida ut oss både där och hos syrran ( som bor granne med mamsen) för att sova. Tyckte det var en bra idé tills maken sa " men hunden då" javisst ja.....Henne kan man ju inte lämna själv så länge och det går inte att ta med sig henne heller..........Trist ju. Så det blir att sitta här hemma. Jaja, det går väl det med men hade varit trevligare med sällskap.

image543

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Visst är det typiskt...! När man har tänkt ut världens bästa idé så kommer i nästa steg insikten - vad gör vi med hunden..!
Här blir det nog också ganska lugnt på midsommar! De tider när man var ut på baluns är ju sedan länge förbi.. lite trist kan man ju tycka ibland!
Ha det så gott ... jobba lugnt!
Kram snygging..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback