hemma igen:)

Nu har jag äntligen kommit hem och har fått mat i magen.......Biff med potatisklyftor, mums....Satte mig för att illustrera vårt väder här som är sol med regn....Men mitt i allt börjar det minsann mullra:/ Usch och fy bubblan.....Gillar defenitivt inte åska.....Läskigt värre ju. Men när jag nu gjort en fin bild av innanvädret så kommer den här ;)

image546


Alltså...jag fattar ingenting....Nu skiner solen jättesupermycket i ena änden av trädgården och det regnar i andra änden.......Mycket märkligt. Nåväl.....jag sitter säkert inomhus ju:) Nu ska jag gå genom alla favoritbloggar tänkte jag.....See ya.


 

Kommentarer
Postat av: anna

åh tack så mycket! va gullig du är..hihi kul med initialerna =)
kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback