hemma...

Nu sitter jag här i soffan med en kopp kaffe:) Har varit hemma någon timme nu. Var och handlade innan jag körde hem i dag och träffade där en väldigt pratglad kvinna;)
image527
Det är alltid trevligt att snacka bort lite tid med någon, men ibland blir det bara för mycket.....Jag kom aldrig därifrån ju....Ville hem. Hade det bara varit så att man satt i lugn och ro på kanske ett café så hade det verkligen varit mycket trevligt med en pratstund men när man står i affären och bara vill hem så blir det för mycket. Nåväl.....Jag kom ju hem till sist:)
Usch och fy vad här stinker just nu;) Maken tömde just kattlådan och där luktade ju inte hallon precis.......Har tyvärr haft en oerhört dålig kattsand som inte överhuvudtaget absorberat kisseriet...Så det har ju luktat apa hela tiden. Men nu handlade jag med mig bättre kattsand hem och nu är det rent, så snart luktar det bra igen:) Ooops, nu upptäckte lillkissen det också:)
image528
Måste nog snart röja lite här hemma......Fast om jag väntar en stund extra så har maken snart gjort det ;) Smart va? Lite suckar och stånk tål jag väl att lyssna på.....om jag nu slipper göra det själv..........Nä, nu ska jag inte vara så taskig:) Eller........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback