puh....

Vilken dag....Orkade inte ligga så länge i solen i dag:) Men har ändå fått lite färg för jag har ju varit ute och rört mig...Har sådan hemsk huvudvärk nu men får väl skylla mig själv......Drack en paket naturdiet-shake vid tolvtiden idag och sen glömde jag av att äta så jag åt halv åtta när jag kom från jobb.....Dumbolle jag ;) Både kul och jobbig dag på jobb.....Jobbig för det är så mycket planering inför sommaren som ska klaffa och min hjärna vill inte riktigt som jag vill.....Kul idag var att vi for iväg på minigolf på kvällen och det var så skönt med sol och sjöluft:)

image447
           
      
image448

Kommentarer
Postat av: Nina

* kikar in och lämnar ett avtryck =) *

Postat av: Elisabeth

Åh, vad jag skrattade nu: "Dumbolle"!! Har aldrig hört det förut - men åh vad roligt det lät! Mycket bättre och roligare än "Dumskalle"!!
Kram från en ....Dumbolle!!

2007-06-07 @ 22:11:30
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: A

Nina: Tack för titten.
Elisabeth: Åh vad dina kommentarer lyser upp mina dagar....Helt underbara....

2007-06-07 @ 22:44:51
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback