shoppat

Häromdagen var jag och handlade lite second hand. Jag älskar det för man får mer för sina pengar, men tyvärr så har vår second hand inte så bra utbud. Jag hittade dock ett par saker.......Jag använder så gott som alltid svart och känner mig relativt snygg i det, men jag fick för mig att jag vill ha något i färg nu till sommaren och då är det ju perfekt att köpa det second hand, för om jag inte använder det så har det inte varit så dyrt:) Hur som haver så fick jag tag i en söt gul klänning och ett orange linne. När jag sen kom hem och provade det blev jag faktiskt positivt överraskad.......Jag klär ju jättebra i gult:) Hade jag ingen aning om.....Och det oranga linnet var jättesnyggt till solbrännan. Så jag är mer än nöjd med den inköpsrundan:) Har tyvärr inga bilder på kläderna:(

image406

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback