sol ute, sol inne ;)

image598

Shit, vilken skallebank.......Jag fullkomligt hatar sådana här mornar när jag vaknar och har världens huvudvärk....Så det som gäller nu är Ibumetin och kaffe:) Får se om det gör någon nytta.......

Godmorgon förresten ;) Här skiner solen från en klarblå himmel i dag.....Snacka om att man blir glad. Ska snart ge mig ut i detta vackra väder, för jag måste handla så här på morgonkvisten......Men i dag ska det ju bli skönt att komma ut.....
image599

Får väl se vad som händer mer denna vackra dag.....Inget är planerat i alla fall:) Bara en helt blank dag framför mig...
Ses senare.....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men gud.... vad jag skrattar!!! Först puss-gumman, sen "skallebank".... vad får du allt roligt ifrån???
"Skallebank"... ja, det här var guldkorn ... för flera timmar framåt!!
Tack Tack Tack!!!!!!!!!
Kram..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback