torsdag som känns som fredag....

Jaha, då var den middagen avklarad........Kycklinggryta och makaroner, det var riktigt smarrigt:) Stora sonen undrade om vi fångat kycklingen själv.....Han fick en bit brosk i en bit;)

image507

Nu sitter jag och väntar på kaffet......Ska bli gott.
Ganska tråkig dag har det varit......Också har det känts som fredag, hela tiden konstigt nog ;) Har inte haft något speciellt att göra och inte kan man vara ute då det blåser halv storm......Men, men, imorgon är det skolavslutning för goingarna och sen jobb för mig så då har jag att göra.......

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh, vad det är roligt att komma hit - och verkligen få skratta!! Din son och hans funderingar, om ni hade fångat den själv.... den var så... bara bäst!!
Här i Umeå har vi sol... men lite blåsigt! Helt ok väder, men jag saknar go-värmen från förra veckan!!
Kram du roligaste...

Postat av: Åsa.S

Visst är det tråkigt, man vänjer sig fort med fint väder!

2007-06-14 @ 21:45:56
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: A

Elisabeth: Jag blir så glad att jag kan roa någon:) Ja sonen kommer ofta med tokigheter...Kram.
Åsa: Visst gör man....

2007-06-14 @ 23:35:36
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback