vikingar.....

Åh, vilken dag jag haft.....Trött som attan är jag:) Jag har varit på vikingamarknad i Höllviken. Shit, vad häftigt det är med dessa engagerade människor som verkligen lever sig in i det......Det var verkligen som om man var där...DÅ....Helt otroligt..Vissa såg ut som man föreställer sig vikingarna:) Och värsta striden hade de också....Döhäftigt var det.....Såg ju nästan ut som om de slogs på riktigt;).
image611

Men som sagt så är jag supertrött för det blåste något så in i hundan......Peruken höll ju på att flyga av;) Man blir verkligen trött av havsluft....
Nu ska jag i alla fall ta det lugnt....Spela ett parti Yatzy och sen se på TV. Jag kommer också att passa på att läsa mina favoritbloggar.......Skriver mer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback