BLÄ

Usch vilken dag.......Suttit hela dagen på kurs. Brukar vanligtvis tycka att det är trevligt att lära nytt, men idag har jag varit extremt trött. Ont som sören i benen också. Sen när jag cyklade hem fick jag såååå ont vid hjärtat. Försökte övertyga mig att det bara var inbillning men fick bara mer och mer ont och sen fick jag nästan som kramp i vänsterarmen......Shit vad rädd jag blev. (All min gamla panikångest handlade om att jag skulle dö i hjärtinfarkt), vill inte ha ångest igen........ Kom hem och hoppade av cykeln och var alldeles skakig i benen och när jag sen kom in så bara rann tårarna. Det är inte klokt men det känns verkligen som ens sista stund är kommen. Har fortfarande lite ont i bröstet men vet nu att det är muskelspänningar, så det är inte lika jobbigt längre, är förmodligen tröttheten som skapat spänningarna. I övrigt har det ju varit ännu en vacker vårdag och det tackar vi väl för, även om jag spenderat större delen av dagen inomhus :).
Snart dags för outsiders och lite senare CSI :D.
Ha en skön kväll

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback