grådassigt

Idag är det verkligen grått och trist väder. Ingen rolig dag alls. Ska jobba i kväll och har ingen vidare lust med det. Mina ben är så stela och det gör ont i dem (och armarna), ska det aldrig sluta? Får väl snart gå till en läkare men undrar var.....Går aldrig mer till VC.
Jag är så trött på att vara "ensam" och inga vänner ha. Undrar varför jag är en sådan som ingen stannar hos.......Igår på medium var det en begravning med bara 4-5 besökare, tänkte då att så kommer det att vara på min begravning................
Mitt mående går upp och ner uppenbarligen och idag är det nog lite neråt men sen helt plötsligt blir det upp igen, mycket märkligt. Sån är jag.....

image25

Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Ja, idag var det inte roligt att vakna och dra upp persiennerna! Hade tänkt mig ut på en härlig vårpromenad idag igen, men... Ja, promenad blir det, men inte lika härlig om inte solen på något mirakulöst sätt dyker upp inom en timme.

Hursomhelst... Tack för ditt inlägg om hårfärgen. Det blir nog som så att jag också blir redhead någon gång i nästa vecka... *hihi*

*kram*

Postat av: A

Kul. Hoppas det blir fint :)

2007-03-26 @ 06:00:45
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback