Lördag

Vackert och soligt idag. Men det blåser något fruktansvärt.........Satt ute i trädgården innan men jag höll på att blåsa bort, så jag gick in igen.
Idag är jag tillfälligt modebloggerska ;)
Jag bara älskar de söta "babydoll"liknande klänningarna som finns att köpa nu, tex. förklädesklänningar. Men jag känner mina begränsningar och tycker att jag är lite för gammal för att klä mig så. Men hur som haver så älskar jag mode så jag vill ju ha något snyggt. Vill ha en klänning som klär min något konstiga figur ( väldigt rak och lång). Hittade en härom dan på HM som jag tror att jag ska köpa.......Gjorde ett litet kollage med bilder från ELLOS på grejor jag skulle vilja ha. JA, jag älskar svart och har nästan bara det......Fast det är ett fasligt jobb att ha svarta kläder och samtidigt ha 2 katter och 1 hund......ALLTID fullt med hår :(

Ha en skön lördag

image27
 bilder från Ellos.se

Kommentarer
Postat av: //D.D\\

Åh, den där långärmade tunikan (typ?) är ju hur snygg som helst! Det tror jag nog att du skulle passa i... *ler*

*kram*

Ps. Har inte kommit mig för att boka tid än, men har nog hittat vilken röd nyans jag ska ha i håret! *ler* Ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback