Måndag

Ny vecka. Jaha, nu får man ta nya tag. Eller hur. Ingen vidare helg, har känt mig totalt misslyckad och lite av den känslan hänger kvar.
Har snart inga krafter kvar i mina ben och det känns som om jag snart inte kan gå längre. Har också yrsel som kommer och går, det liksom snurrar till i huvudet helt plötsligt. Väldigt obehagligt.
Gud vad jobbigt det är att ha social fobi, eller "lightverisionen" som jag har. Sitter och funderar på att registrera min blogg så att fler ska läsa den men samtidigt känns det som att " vem vill läsa om mitt trista liv?". Det är väl ett bekräftelsebehov man har där man skulle vilja ha lite respons på sig själv. Trots att jag är helt anonym så är jag så rädd att någon ska känna igen mig............Gud vad konstig man är, vuxna kvinnan.
Skulle också vara spännande att se vem som läser här, och varför..........
Ha en bra dag

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback