Hej igen :)

image194


Äntligen har jag kommit hem och sitter nu och dricker en kopp kaffe....Vilken dag det är idag....Om möjligt ännu mycket varmare än igår:) Ska snart smita ut och sätta mig lite i solen.

Vill gärna förtydliga en sak angående mitt jobb.....Jag jobbar inte på tivolit:) utan jag var där med de jag jobbar med....Och om någon undrar så jobbar jag ibland ett dygn i sträck.....Men sover på jobb:)

Japp, gårdagen var trevlig men intensiv och dagen bara flög iväg så det var en perfekt dag på jobb och idag är jag som sagt ledig. Ska mest bara lata mig....:)

Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: UmmaGumma

Hah men det vore väl nåt att jobba på tivoli ändå? ;) Åh jag längtar så tills jag slutar idag så man kan gå hem och njuta i solen lite. Hoppas du gör detsamma någon gång under dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback