hejohå....

image391

Måndag ännu en gång.....Varför går det så fooort för? Hinner inte med ju. Ångesten sitter hela tiden och lurar men jag är ännu lurigare;) Så jag ska nog klara av att hålla "han" borta......Han har inte här att göra.......Halvbra dag i alla fall. Ska snart jobba och det hjälper till att skingra tankarna lite.....Jag har alldeles för mycket tid att tänka.......Inte bra.
Solen vill ännu inte hälsa på här i skåne....i alla fall inte där jag är:) Men varmt och kvavt är det och det känns som om regnet ligger på lur.....Det kommer säkert lagom till att jag ska cykla hem.
Nu ska jag gå och fika på en god bulle med ost och skinka som jag köpt på ICA.....Med en kopp kaffe till:)
image390

See ya ;)

Edit 14.40: Det var jättegott med frallebulle och kaffe:)

Kommentarer
Postat av: Vonny!

Vi skickat ångesthelvete så långt bort det bara går. Ha det bra! Imorgon ska jag åka ålandsbåt med dottra.

Postat av: ejmis

Hatar ångest! Jag tycker som Vonny, skicka den så långt bort du kan, helst dit där du aldrig hittar igen den...Kram!

2007-05-28 @ 23:54:48
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: A

Vonny: Ja, det gör vi:) Åh, vad kul det låter med Ålandsbåt...
ejmis: Tack...Kram tillbaka.

2007-05-30 @ 11:15:19
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback