kommentarer.....

Satt här och funderade på det här med kommentarer i bloggar.......Kommer på mig själv med att ibland undra varför inte fler kommenterar i min blogg ;) Men det är kanska inte så konstigt, behöver bara gå till mig själv för att se hur jag själv känner för det här med att kommentera...........

Ofta när jag läser bloggar så har jag ju egentligen ínte så mycket att säga.......Eller så har jag dåligt med tid. Det är såå tråkigt att bara kommentera rutinmässigt...........Tex. "Åh, så fin kjol", eller Vad duktig du är".......Visst lämnar jag också sådana kommentarer men inte ofta. Vill att det ska vara lite substans i det jag skriver och vill känna något för ämnet i fråga...........

Så.....Kontentan av detta inlägg? Jo, det är egentligen inte så himla viktigt med många kommentarer utan att man får några med känsla i:)

Oj, Här blev det väldigt många "kommentarord" närmare bestämt sju stycken ;D

image178

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack !:)
har du spanat in senaste picsen på brittan?
J

Postat av: Heidi

kommentarer behöver inte vara meningsfulla... tycker de ger en slags glädje. Man blir sedd helt enkelt.

2007-05-03 @ 09:45:46
Postat av: A

Jopp...Håller med dig lite Heidi. Vad jag menar är att jag förstår om inte alla kommenterar pga. olika anledningar....Visst blir man glad av alla kommentarer:)

2007-05-03 @ 09:59:13
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Mija

De är precis så jag gör.. jag kommenterar INTE bara för att jag "måste" utan jag kommenterar bara när jag får en känsla för det..

Om det är nåt speciellt eller så...
:)
Fast jag tycker nog att jag kommenterar rätt mycke... *skrattar*

2007-05-03 @ 12:44:43
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Think Twice

Det där med att skriva kommentarer, beror nog lite på ens dagsform (ialf på mig) ibland infinner sig den rätta känslan direkt/ gentemot andra dagar...då det nästan kan känns lite krystat! *inte så lätt alla långer*

2007-05-03 @ 13:04:18
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: ejmis

Jag tycker det är jättekul med kommentarer! Visst är det roligast om dom är långa men dom korta betyder mycket dom också....=)

2007-05-03 @ 19:53:27
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback