måndag morgon

image203


Jaha....Då var det dags igen då. Ny vecka och de gamla vanliga rutinerna sätter in igen.......Ska som sagt jobba idag, fast inte förrän i eftermiddag.
När jag kom upp i morse var det blött på marken.......Det har regnat inatt. En hel del moln på himlen nu men det ser ändå ut till att kunna bli lite sol..........
Övrigt att göra idag då? Tänkte fixa med mina försummade naglar.....Fila och lägga ett lager genomskinlig lack......Rejäl rengöring av ansiktet står också på agendan, det behövs.

På tal om ansikte så är jag rejält trött på mitt ;) Har de senaste tre åren blivit mer och mer fläckig i mitt ansikte.....D.v.s.  jag "tappar" pigment:( Visserligen gör jag det lite varstans på kroppen men där är det inte lika markant.....Men ansiktet ser rejält smutsigt ut......Är så tråkigt då jag ser bättre ut när jag är solbränd men inte längre eftersom det bara tar fläckvis....
Frågade en läkare om detta för ett år sedan då jag hade mina aningar om att det är något autoimmunt......(Jag har ju Perniciös anemi och har man en autoimmun sjukdom så är det lätt att det blir fler) Men den här läkaren sa att det var svamp........Tvätta ansiktet med mjällschampo sa han så ska du se att det är borta till nästa sommar......In my ass....Det är ju kvar, värre än någonsin.
Jaja....De som ser mig får helt enkelt stå ut med att jag ser smutsig ut:) För på långt håll ser jag i alla fall snyggt solbränd ut.............

Jag återkommer ;)

Kommentarer
Postat av: Christina W

Intressant....Jag ser ut som om jag har brunkräm som jag missat att lägga på vid käkbenet ungefär. Inget snyggt framför allt inte som jag blir brun på sommaren och det syns ännu mer. Kanske något liknande det du har?

Postat av: A

Hej. Det kan det ju vara.....Trist är det i alla fall, eller hur?

2007-05-07 @ 08:45:23
URL: http://amittilivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback