mätt....

Ojojoj.....Vad mätt jag blev då.....Det var göttigt med mat nu;) Pasta med köttfärssås också var jag så duktig och hade bakat bullar att ha till.......Hur gott är det inte med rykande färska bullar...... Mums.
image275

Lite senare i kväll ska jag ta och göra en smarrig rabarberpaj av egenodlade rabarber och till det ska vi ha glass... Sen ska det ätas en massa godis också:) Ja minsann......här ska det ätas;)
Men så är det ju faktiskt melodifestival ikväll........Då ska man smaska.....
image276

Ojojoj vad jag har varit/ska vara duktig i dag då.......;) Men tro inte att det är det vanliga för det är det långtifrån ;) Men ibland får man ett ryck......

Kommentarer
Postat av: ejmis

Nu blev jag också sugen på rabarberpaj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback