morgonstund har guld i mun?

image162

God morgon alla. En liten illustaration av hur jag såg ut i morse visas här.....När jag klev ut ur sovrummet så stod stora sonen precis utanför dörren och skrämde slag på mig.....Shit vad jag blev rädd.Till saken hör att han i vanliga fall sover till middag, så inte räknade jag med att han var vaken kl.8....Eftersom hela huset är invaderat av sovande ungdomar så kan vi bara hålla till i köket så han får väl låna datorn en stund så får jag sitta och lösa ett korsord. Lite tråkigt är det för morgnarna är min stund då jag i lugn och ro läser tidningar på nätet och går igenom lite bloggar........Men, men man offrar sig för den lilla goingen......
Idag är det ett par timmars jobb som gäller för mig. Rätt skönt egentligen......Det blir ibland lite drygt att gå här när alla är hemma så det är skönt att komma hemmifrån;)
Ha nu en bra 1 maj alla........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback