ny dag igen

image215        Go´morrn

Här går det undan vill jag lova......Redan tisdag. Fattar inte var dagarna blir av egentligen.
Sitter här med en kopp kaffe och funderar......på den där knepiga mest aktiva listan....Fattar inte riktigt hur den funkar.
Igår när jag kom hem från jobb hade jag ännu en gång haft massor av besökare på bloggen och mycket riktigt var jag tillbaka på listan........Men någon gång under natten har jag försvunnit igen.
Jag är lite splittrad i vad jag tycker om att finnas där.......Första gången kände jag wow.....så många som kommer in och läser, men när jag sen försvann därifrån så hade jag fått ett litet antal trogna läsare och det känns faktiskt rätt ok. När jag nu hamnade där igen så var det så klart kul igen men samtidigt är det så utlämnande.....Så många som läser, så få som lämnar avtryck........Tänk om någon jag känner läser och känner igen mig???? Läskig tanke. Ingen över huvudtaget vet nämligen om att jag bloggar....Har ingen lust heller att avslöja det......Nåja, sönerna upptäckte en dag att jag pysslade med bloggen....

.Äldste sonen: Har du blogg? (Tittar lite tvivlande på mig)
 Jag: Ja.....
Yngste sonen: Vad heter den?
Jag: Säger jag inte....
En liten stund senare var det glömt igen ;) Tror inte att de tänkt på det efter det.....

Jag vill ha bloggen alldeles för mig själv.....Vill inte att någon i min närhet ska veta om den.....Så är det bara.
Åter till listan........Sammanfattningsvis kan jag säga att det är kul att förekomma där men det är lika kul att inte göra det. Förresten så blir det himla jobbigt att hinna med att svara på alla kommentarer när man får så många och jag vill verkligen svara på alla.......Men hu vad jobbigt det är, vet inte riktigt hur jag ska svara så på de allra flesta svarar jag i den andras blogg men ibland även i min egen.......Det blir lite splittrat, menmen......Det duger väl hoppas jag:)

Kommentarer
Postat av: Maggie

God morgon! Jag läser Din blogg varje dag och tycker att det är mysigt att följa Dig. Du skriver trevligt och omväxlande och lägger in så många fina och roliga bilder. Jag har dock listat ut Ditt namn, det var inte alls svårt. Det är dock inget Du behöver vara ängslig för.

2007-05-08 @ 06:47:45
Postat av: A

Oj....Nu blev det genast lite läskigt :S Men du är välkommen....Tack förresten:)

Postat av: ejmis

Jag håller också mitt bloggande hemligt, tycker faktiskt att det är en del av charmen att kunna vara anonym och på så vis få nya kontakter. Tänk om man kanske bloggar med sin granne/kompis utan att veta om det.....fast det är klart, dom som känner mig väl känner såklart igen mig....

2007-05-08 @ 18:53:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Håller med precis i ditt tänk - men samtidigt blir jag lite obstinat: men jag struntar väl fullständigt i om någon känner igen mig - jag har ingenting att skämmas för!
Men det kan jag ju sitta nu och tycka - kanske skulle jag få dödsångest om grannen knackade på en dag och sa: Jo, du jag läser din blogg, så nu känner jag ju dig...! Då dog jag väl!

Kram tuffing!!

2007-05-09 @ 02:42:28
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback