regn & grått = trist............

image371

När man läser runt på vissa bloggar så har många sol idag.....Men inte vi inte :(.  Mögväder......Men lite bra är det för vi måste städa här hemma och det hade väl inte blivit gjort om det var sol......
Så idag städas och fejas det här och lite senare ska vi grilla goda köttbitar.....Gott ska det bli:)
image370          image372

Ont i mina fingertoppar har jag i dag......Hjälpte yngste sonen att sätta ihop en ny skateboard i dag......Uppe på ska det sitta "griptape" som är som sandpapper. Det satt jag och strök på med fingrarna...........Så nu har jag nog inga fingeravtryck längre:) Läge för värsta stöten nu ju........
image373

Nu får jag väl återvända till städningen innan jag får höra för mycket suckar från maken;) Ses sen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback