varmt så det snurrar.....

image195Shit......Det är läskigt varmt att ligga i solen idag ju. Jag blir alldeles snurrig i skallen och är nu inne en stund för att ta något kallt att dricka. Jag tror att jag inte tål solen längre:( De senaste åren har det blivit jobbigare och jobbigare att ligga i solen....Klarar bara korta stunder i taget. Men lite färg måste jag ju ha så jag brukar plåga mig själv lite grann ;). Men sen när den riktiga högsommarvärmen kommer då går det inte längre.....Då är det skuggan som gäller. Nu ska jag snart ut igen, see you.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade så bra ute i solen :)

Postat av: ejmis

Jag blir avundsjuk, här är det gråväder och brun-utan-sol som gäller..

2007-05-06 @ 14:14:09
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback