ännu en dag till ända.....

image1040
Bilden lånad  här

Så var då denna måndagen på upphällningen.....Inte var det en särskilt speciell sådan heller. Men det gör väl inget....för hur många dagar är egentligen så där speciella? Fast det förstås.....Ska man vara riktigt filosofisk så är väl alla dagar speciella.......Ta vara på dagen.....Carpe diem som man säger.......Ja, så borde man tänka varje dag så slapp man bli så besviken på tomheten och tristessen. Jag lever ju faktiskt och om inte det gör en dag speciell så vet jag nog inte vad som skulle göra det:)

Nog med djupheter nu.......Det blev faktiskt en kväll med benen uppe i soffan. Lite CSI NY.....och sen en stunds Boston Teaparty med minstingen uppkrupen hos mig:) Så härligt att höra honom skratta. Även om man inte är road av programmet så smittar hans skratt av sig......Vi skrattade rätt mycket:)

image1041

Snart dax för sängen....Jättetrött nu igen.

Kommentarer
Postat av: sofia

Har du ett husdjur och vill vara med i mitt djurtema så kolla in bloggen =)

Postat av: Mikaela

Verkligen fint! Är lite sugen på att måla någon text på väggen sen när jag får en lägenhet. Håller på fundera på vad man skulle kunna skriva...

2007-11-20 @ 00:54:58
URL: http://mikaaaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback