fy fabian.....

image933


Usch vad jag är trött.....Hela kroppen känns som en gammal utsliten pensionär ju. Igår slet vi en hel del med städning i huset och det är vansinnigt vad man kan skita ner........Glömmer från gång till gång hur noggrann man ska vara vid flyttstädning.....Har inte ens kommit halvvägs och jag kan nästan börja gråta vid tanken på att jag måste dit igen nu när jag har så ont i kroppen....Men det måste ju göras.

image932

Jag känner att det har varit lite mycket sista tiden och att jag är så förbaskat trött så jag orkar ju ingenting......Till och med att läsa hos mina favvobloggare tar för mycket energi just nu och likaså att skriva här. Därför händer det lite väl lite här i bloggen......Men det blir väl snart bättre. Nästa vecka blir nog bredbandet inkopplat och då kan jag sitta lite mer vid datorn.....Kopplar just nu upp mig på vanligt telefonmodem och det är ju så långsamt......och dyrt:).
Vi har nu börjat bo in oss lite mer i lägenheten och det känns bra.....tråkigt bara att jag jobbar så mycket just nu och har städet i huset så vi har bara fått uppackat det nödvändigaste. Alla fina saker ligger fortfarande nerpackade och det är ju alla småsaker som får det till att vara ett hem. Men jag får ta tag i det när orken finns.......Jag är i alla fall jätesuperduperglad för min fina lägenhet och det är såååå skönt att ha gångavstånd till det mesta. Ni anar inte känslan.......Det är himmelriket ju :)
Idag är det jobb som gäller för min del......sen "ledig" i morgon, om man kan kalla flyttstädning för ledigt, sen jobb på söndag igen.......Vi ses:)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Ta det lungt och tänk inte på bloggen, vi finns kvar.

Kram

Postat av: ejmis

Låter som om du har väldigt mycket att göra just nu, hoppas du snart får tid till lite vila.

2007-11-02 @ 11:02:58
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Det är 19 år sen jag flyttade senast. Fatta vad mycket skit jag har samlat på mig... borde nog flytta för att få rensat lite.
Ha det fint i nya lägenheten!

2007-11-02 @ 11:37:48
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Min vän..

Du är faktiskt ingen "superwomen", än om du nu försöker vara det!
Som du har gått an denna tid, så är det nog inte underligt att du är trött!! Det tror jag vi alla kan hålla med om!

Men jag förstår ju också... flyttstädning är både jobbigt och tråkigt! Faktiskt så lejde jag bort flyttstädningen när vi flyttade från huset.. och det var nog det absolut bästa jag har gjort! Jag hade aldrig orkat då... det var nog kaos med allting annat! Men vi fick också ett väldigt förmånligt pris på städningen... annars hade det ju inte gått!

Hoppas att du ändå kan se slutet snart på denna flytt-jobba-städa karusell.. så du får vila lite! Och som du verkligen behöver nu..!

Varma kramar..

2007-11-02 @ 12:18:09
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Borthy

Jag skriver som ovanstående, vi finns kvar!
Det är ett jättejobb att flytta men snart får du ro! Du har på kort tid gjort ett hästjobb! Som sagt, vi finns kvar och i bland måste man prioritera real life! Kram från Borthy

2007-11-05 @ 00:27:09
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback