go´morrn.......

image962

Då var det onsdag då......Förbaskat envis huvudvärk det här :) Jag tror att jag ligger och tuggar med käkarna när jag sover så det är därför jag vaknar med värk varje dag........Kanske blir det bättre när jag slutar stressa så... Snart, snart så har vi tagit bort ett orosmoment ur livet och sen plockar jag bort ett efter ett tills det inte finns mycket kvar att oroa sig för........Ska bli skönt. Nåväl.......onsdag var det ja. Inte mycket som händer här idag inte. Ska först slappa ett par timmar när barnen gått till skolan och sen ska jag till jobb.......Idag är det bandy som gäller, alltid lika kul......Om benen orkar, vill säga. Fast jag brukar stå i mål, en naturbegåvning;) Eller rättare sagt så har jag sådan tur ett bollen alltid hamnar så till att jag räddar den.........Rätt skönt;)



image963

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback