hemma....

image1086


Så var man då hemma igen:) Ja, jag har varit hemma ett par timmar nu men det har ju varit middag också ju.....Idag åt vi makaroner och ostsås.....Det var rätt gott. Och snabblagat;) Vad kul det är att jag fått så många kommentarer idag......Blir så glad:)

image1088

Idag var det stiltje på jobbet.......Väldigt lite att göra, så jag bakade en rulltårta:) Det var gott....... Rätt jäsigt att kunna göra det på arbetstid. Jobbar imorgon med......Fast längre, nattpasset denna gången och det blir nog lite mer att göra då.....Så man får ta vara på de lugna stunderna:)
Ikväll händer som vanligt ingenting i det A:iska hemmet......Medium på TV om en timme knappt. Sen dator och bloggar igen innan sängen kallar.....

Over and out

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Rulltårta ser gott ut :D

Postat av: Sandra

Okej, hur söt som helst :) Jag hör till skaran med Katt-ogillare, men din var himla söt :)

2007-11-22 @ 20:36:47
URL: http://yaiyaliciouz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback