I did it again....

Jaha....Än en gång hade jag inte tid att vänta på en frisörtid......Blir såå trött på mitt hår ibland. Jag har självlockigt hår och när det växer ut så lockar det sig förfärligt i nacken. Ser inte klokt ut:) Så i morse var det jag som satte saxen i det........Japp, som så många gånger förut. Jag har tur som har tjockt lockigt hår för då syns inte hacken så tydligt. Det blir bara pinsamt nästa gång hos frissan;). Får ha sjal i halsen idag så får dottern hjälpa mig i kväll att jämna till det.......

image1035

Kommentarer
Postat av: Borthy

Själv är bästa dräng! Förr klippte jag mig själv men jag har slutat då jag ju har ju spik-rakt och hacken syns så tydligt...så nuförtiden lyckas jag ta mig till frissan ungefär var 3:e månad men då är det nästan dreadlocks i nacken! Ha en fin dag!/ Borthy

Postat av: daniel

Tur att man har en flickvän som klipper en då! :D

2007-11-19 @ 17:20:22
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: lovisa

Har också så.. klipper mig alldeles för sällan!

2007-11-19 @ 17:20:44
URL: http://lovisasord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback