i kvällningen....

image959

Jaha ja...... Dagen började med skallebank och den avslutas med detsamma..... Inget vidare :). Idag har det allt varit halt ute på vägarna......Jag envisas med att ha mina sköna slitna gympaskor så jag såg nog emellanåt ut som Bambi på hal is ;).
Ett evigt farande fram och tillbaka består mitt liv av nu. Var ju på möte i sonens skola idag och det var tjugo minuters cykeltur. Sen bar det hemåt för en liten stund innan det var dags att sticka till jobb, med en liten avstickare till kommunhuset. Så nu är mina stackars ben slut i rutan........Men det är snart dags att hoppa i sängen så då får de sin välbehövliga vila....Ja, hjärnan också.

image961

Kvällen har sen bestått av Ugly Betty, Astrid Lindgren och gosiga, bråkiga barn.... Ännu en jobbdag väntar i morgon, sen är jag ledig två dagar......Skönt:)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Inte kul alls med huvudvärk... vilken dag att du både måste börja och sluta med sådant! Fy, vad trist för dig!!
Men det kanske är lite restånga efter alla dina måsten? Ibland, när du berättar, så förstår jag bara inte var du hittar din styrka någonstans!?

Hoppas att du får sova gott inatt, vännen!

Varm kram..alltid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback