jaha....

Då var det måndag igen då........Försöker bringa lite reda i röran här hemma nu :) Vill packa upp småsaker så det blir lite hemtrevligt här......Men det är så mycket och jag blir knäpp på allt skrynkligt tidningspapper som ligger och skräpar när man packar upp. Men snart blir det väl klart......Får ta lite varje dag ju.

image935

Idag ska jag med stora sonen till tandläkaren......Han är svår han:) Hoppas nu bara att han låter dem laga tanden idag......Sist vägrade han.
Sen är det jobb som gäller i eftermiddag. Orkar egentligen inte, men vad gör man?
Nu är det bara ett par dagar kvar....sen kommer bredbandet:). Ska bli sååå oerhört skönt......Jag låter som värsta beroende ju.....Men jag har faktiskt upptäckt att jag har ett liv utanför internet under dessa månader så förhoppningsvis ska jag inte fastna som jag gjorde innan......Vi får väl se:) Blogga ska jag i alla fall....

Ja, det var lite uppdatering på mitt liv......Vi ses:)

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jo beroende är man nog alltid men jag försöker också att ta mig stunder som jag ignorerar nätet...men alla vännerna här är ändå betydelsefulla och jag gillar min blogg..och din...och många andras! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback