nä minsann...

Om jag skulle ta och få tummarna loss och ställa i ordning lite mer här hemma. Nu har det varit lite slött sista veckan, så mycket ligger fortfarande nerpackat i kartonger.....Måste ju vila ibland ju;). Men det ekar tomt här hemma så jag måste få upp lite till grejor. Jag har aldrig bott så här stort som jag gör nu och här är fönster överallt så jag har inte tillräckligt med möbler och absolut inga gardiner.....Vill ju ha gardiner. Men hu vad dyrt det är om man ska köpa nytt till alla fönster. Nästan alla rum har ju mer än ett fönster så om jag inte vill ha uddagardiner så kan jag inte använda de jag har........Prio ett är köket...Där lyser solen en rätt i plytet när man sitter där på förmiddagen och det är inget kul. Ja visst.....Jag skulle ju sätta fräs. Inte bara sitta här ju:) Kanske jag lägger in lite bilder på min superfina våning när jag fått mer i ordning här, för här är sååå fint och jag vill ju visa.....Fast jag har ju inte så fina möbler.....Jaja, skit samma.....jag gillar det:)

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Huvudsaken e ju att man själv trivs, eller hur?!
Men jag kan hålla med dig, gardiner e ett måste, för den "rätta" känslan. Själv har jag vita gardiner överallt, mest hissgardiner, praktiskt! I sovrummet har vi fönster från golv till tak, så där e de lamellgardiner...
Nyfiken på att se hur du har det! Jag har ju visat mitt hem ett antal ggr...

Ha en fin dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback