ojsan......

image1149


Ja då var det färdigt då....
Men anlita aldrig mig till gardinsömnad....Jag mätte fanimej fel:/ På fyra- fem cm. En liten glipa i varje ända av gardinstången.....Skit. Jag får försöka hitta på något kul man kan hänga där som döljer det. Så förbaskat typiskt mig..... Men fint blev det ändå:) Om man bortser från det....
Jag är hiskeligt trött nu och har ont i ryggen.....Nu tänker jag ta åtminstone en gardinfri dag sen får jag väl sätta fräs igen......Tre fönster kvar i vardagsrummet....

Jobbar i morgon och har ingen som helst lust med det.......
But a girl´s gotta do what a gir´s gotta do.....See ya:)

Kommentarer
Postat av: Satu ^-^

oj oj.. hihi -jag är nog lika dålig jag på att måtta rätt.=P

sovgott!

Postat av: Borthy

Det är precis sådant man är rädd för, när man sätter saxen i tyget. Mätning är verkligen a och o...men, när det blir lite tok får man vara kreativ ;-D
Jag har också färlängt och trixat när jag klippt lite fel...

2007-11-30 @ 09:28:39
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback