popcorn & TV.....

image1011


Rätt trist kväll på min ära.......Popcornsbjäfs mellan alla tänder och Idol är ingen större hit. Vet egentligen inte riktigt vad som skulle vara en lyckad kväll.....Är ju inte vidare glad för att se på TV.  Blir så rastlös......Skulle kanske ha ett korsord ;). Jobbigt blir det också med en tjurig "unge" som inte får spela dator......Tjat och gnäll i örat hela kvällen :/. Jaja, snart åker de små i sängen så får jag en stunds lugn och ro......Sen får väl jag också sova, ska ju upp tidigt och jobba....

image1012

Kommentarer
Postat av: Ulla

Önskar dig en trevlig jobbdag! Jag som är ledig varje helg tror attalla andra oxå är det, så det är bra att jag ibland blir påmind om att det inte är så. Under en period i mitt liv jobbade jag som sjukvårdsbiträde på Sahlgrenska och kommer då ihåg att det var jobb varannan helg. Det kändes jobbigt innan jag började helgen, men när jag väl var på jobbet så var det ganska mysigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback