pyntat...

image1115


Nu pyntas det för fullt......
Idag tändes träden här i byn och de är precis utanför våra nyputsade fönster.....Fint är det:) Men här hemma väntar vi med pyntet till på lördag.....Så det står färdigt att tända på söndag morgon. Det är så det ska vara tycker jag;). Fönsterna är ju putsade i alla fall.....På tal om fönster, så kommer jag inte undan att putsa......Jag har fått göra det på jobb istället:(
Jag jobbar fredag kväll så det blir jag som får pynta jobbet....Det gillar jag för då blir det som jag vill;)
Jag har precis ätit hemmagjord potatismos med köttbullar och ska strax sätta mig och mysa i soffan med en god kopp kaffe........Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Håller med dig om att man inte ska tjuvstarta =)

Postat av: Camilliondollar Baby

Brukar också pynta på 1:a advent!

2007-11-26 @ 20:32:25
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Cajsa

En vecka innan tycker jag att man kan tjuvstarta med lite dekor. Det är ju så mysigt när ljusen och stjärnorna kommer upp.

2007-11-27 @ 07:35:30
URL: http://newme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback