skitdag...

Eller något åt det hållet i alla fall....... Mest bara suttit på en stol. Började på förmiddagen med ett telefonsamtal. "Hej, vet du var du har sonen i dag?"...... Kul va? Han har alltså skolkat för att kunna spela dator med en kompis och de svarar inte i telefonen heller....... Jag blir tosig på sådant. Han har aldrig gjort så förut....Men nå´n gång ska väl vara den första. Jag orkar helt enkelt inte jaga runt efter honom så jag får ju vänta tills han dyker upp. Då ska han få sina fiskar varma;).
Jag har visserligen haft ett givande samtal med dottern idag så helt bortslösad på sittandet är den ju inte...... Även om det är jobbigt att höra att hon mår allt annat än bra...... Men det är ju bra att hon talar om det så jag kan hjälpa. Nä, nu måste jag nog göra lite nytta här ändå.....


ÄLSKAR DIG PRINSESSAN........

Kommentarer
Postat av: Pia

Nä du...ingen ide att jaga runt, gjorde det första gången, dessutom fick jag ett mindre hjärnsläpp, för sonalyckan skolkade för att spela data med en skolkamrat. Gahaaaa fan här sitter han framför datorn varje kväll och sedan skolkar för att fortsätta spela data på dagen. Skolkat har han gjort några gånger till men nu tar jag det när han kommer hem, oftast handlar skolket om " orkade inte" Nähä...lille gubben, pension har du om 50 år....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback