slö....

Nu har hela förmiddagen gått och här sitter jag......Ja, tvättat har jag ju visserligen gjort men resten då...... Jag orkar bara inte resa mig upp och få tummarna ur häcken. Jo förresten, jag har fyllt diskmaskinen också:). Här ser ut som "kom och hjälp mig dö".....Ungefär. Jag behöver verkligen vila och ta det lugnt men jag vill ju också få fint här hemma. Det är en svårlöst ekvation........

image985

Jag har väldigt ont i benen idag men det hjälper inte att sitta....gör lika ont ändå och då kan jag lika bra aktivera mig lite. Ska dricka upp mitt kaffe nu och sen ska jag ta lite till undanplockning;). Jag har ju för sjutton packat upp böcker också idag ju:) Hade jag glömt.........

image986

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback