tajm to go to sliiip.....

Jepp, nu väntar sängen på denna madamen........Trött är jag nu. Det blev en riktigt slapp jobbdag det här.......Har inte behövt göra för mycket precis.......Det är ju skönt att det blir så ibland.
I morgon väntar ytterligare flyttstädning *pust*......Tack och lov dyker syrran min upp i morgon så jag kan ju inte städa hela dagen.....Måste ju umgås också......eller hur. Hon kommer med min lillkille som varit hos dem en vecka nu också vill hon såklart se på vår fina lägenhet:)

Godnatt och sov gott........

image934

Kommentarer
Postat av: Anna

tack tack för ditt födelsedagsgrattis till mig! :) uppskattar sånt, ha en bra helg! Kram

Postat av: Camilliondollar Baby

Kikar in för att säga god morgon!

Kram

2007-11-03 @ 09:48:36
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback