tjall på linjen.......

image938


Jag gick här hemma i torsdags och väntade på bredbandet..........Men kom det då? Nej det gjorde det inte. Ringde telia för att kolla läget och de sa att det kunde komma på natten också.......Okej då, vänta lite till då. Fredag och inget bredband, ringde igen till telia......Jo, det är inkopplat sa de. Jaha du.......Alltså är det något som är fel.....Jag tror att något är förbaskat felkopplat i denna lägenheten......Två telefonjack fungerar men det finns fyra till som inte gör det......och jag hittar inget förstajack.......Måste nu vänta till minst måndag på att en tekniker kommer och fixar det......Jag blev så oerhört irriterad igår så dagen blev bara skit.......Men jag hade ju längtat så efter att kunna sitta vod datorn som vanligt igen.....Men, men, det kommer när det kommer:) Annars är läget rätt lugnt här......

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kikar in för att önska dig en bra dag!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback