jaha...

image923


Satt och kikade igenom min blogg lite......Gamla inlägg och så. Ska bli kul att kunna skriva lite spontant igen.....Lite roligare inlägg och så. Som det varit de sista månaderna har det mest blivit en del ego......Mest om hur jag mår och hur allt går......Visst det var väl syftet med bloggen från början men det var kul att kunna skriva lite annat med.

image924

Nu har nedräkningen börjat :) Kan knappt bärga mig till i morgon ju........Sover på jobb i natt och sticker hem vid åtta i morgon bitti......Sen är det full rulle:) I morgon kväll sitter jag i min lyxlya och käkar godis..........

image925

Kommentarer
Postat av: Borthy

Grattis till att du går hem till din lyxlya och nya liv om 15 minuter! Njut och ha det riktigt härligt nu! Plugga in datorn så fort du får energi efter all flytt! Tänk att det som kändes helt omöjligt fixade sig! Tror att du rent fysiskt kommer börja må bättre framöver. Vad tror du? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback