måndag.....och lite egobilder:)

Jaha....Då var det gråa håret ett minne blott:) I går tog jag äntligen tag i saken och färgade håret. Var så oerhört trött på det nu......Så råttfärgat. Det var inte de gråvita stråna som gjorde det, för de är ganska charmiga.....Utan det var den trista färgen i övrigt. Så nu är jag äntligen svarthårig igen......Och ser genast mycket snyggare och piggare ut. Tänk vad lite hårfärg kan göra:)

image877


Jag har också varit och inhandlat lite nya kläder i helgen....Äntligen hittade jag ett par efterlängtade jeans :) Jag fick frångå några av mina krav och köpa dessa. Jag gillar egentligen inte när bakfickorna sitter en bit nedanför ändan. Man får då ingen snygg bak. Men tyvärr så fick jag acceptera det.......Annars sitter de som gjutet. Köpte mig också en snygg tröja...Svart såklart:)

image881

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jättesnyggt! =)

Postat av: Mija

Kul att se hur du ser ut, även om vi inte ser ansiktet. =)

2007-10-02 @ 13:22:17
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback