solsken :)

image886


Idag skiner minsann solen här.......Jag satt innan idag på altanen där hemma och bara njöt en stund av värmen. Det kändes nästan som en vårdag....
Annars så är det jobb som gäller idag. Fast jag har ont i magen......Den där förbaskade magen som ger sig till känna med jämna mellanrum.....Men, men, jag överlever säkert det med:)
Imorgon har jag ett möte att närvara vid.......Ett möte med ineffektiva människor. De ska finnas till för att hjälpa människor men  allt de säger är att man måste hjälpa sig själv. Så varför finns de då? Bra fråga. Men jag ska i alla fall träffa dem och prata om vår situation så får vi se vart det leder.......
Ett ännu viktigare möte kommer att ske också i morgon eller på fredag.....Det är "änglarna" som vill träffa oss och se vad vi är för ena.....Det blir väl förhoppningsvis ett positivt möte.....Håll alla tummar och tår:)


image887

Kommentarer
Postat av: ejmis

Håller tummar och tår för dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback