sorgligt.....

image907


Jag skänker en liten tanke till pojken som blev mördad på Kungsholmen i helgen.......
aftonbladet skriver en del om det idag....Det är så fruktansvärt tragiskt för alla inblandade. Jag kan inte låta bli att tänka på att killen bara är ett år äldre än min stora son......Det är ju bara ett barn ju. Och förövarna är inte äldre dom......Hur kan det bli så? Jag blir så ledsen när jag tänker på det..... Jag håller stenhårt i mina barn just på grund av att sådant händer.....Är så rädd att något ska hända dem.......

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Konstant.. och alltid finns oron för ens barn där! Som den hönsmamma man är så nog väljer jag att "hönsa" över dem, tills de är minst...ja, 75 eller nåt!!
Nej, jag bara skojar lite! Men du har rätt... det är så fruktansvärt tragiskt!!
Ha det gott..vännen med det stora stora hjärtat!
Varmaste kramar..
Ps. Nu ska jag försöka fixa till alla mail, och mailadresser....!!

Postat av: Camilliondollar Baby

Sorligt, att det är så mycket våld i samhället idag.

2007-10-08 @ 19:17:56
URL: http://BlogglosaCamilla.blogg.se
Postat av: ejmis

Visst är det sorgligt... =(

2007-10-08 @ 19:26:23
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Ulla

Samhället har verkligen blivit hårdare från det man var yngre. Skrämmande. Många, tror jag, går omkring med kniv ifall om att...fel plats vid fel tillfälle.

2007-10-08 @ 20:04:26
URL: http://ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback