time to go to sleep.........jäsp:)



image928

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag hade faktikst tänkt hjälpa dig att flytta.... du vet, pusha på och heja på dig när du cyklade, kånkade och bar... det hade väl varit en utomordentligt bra hjälp....? Inte? Nähä... o jag som trodde det!!

Nej, jag bara skojar... men visst önskar jag att jag hade kunnat bo närmare dig, för jag hade verkligen hjälpt dig allt vad jag hade kunnat!!
Sen har jag väl inte varit så mycket till stöd överhuvudtaget nu några dagar.. men i min värld just nu.. ja, du vet ju!
Men precis som du... man kan ju inte deppa ihop fullständigt när det blåser kallt, utan man får deppa lite emellanåt.. och sen gå vidare en bit till!

Var det ikväll (söndag) du skulle flytta in? Eller var det redan igårkväll?

Iallafall... ha en alldeles underbar dag!!

Varma kramar..

Ps. Tack vännen... för DITT stöd dom här dagarna! Ord som bär, och ger styrka nu..tack goa vän!

Postat av: Camilliondollar Baby

Kikar in för att önska dig en trevlig söndag!

Kram

2007-10-28 @ 10:37:35
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback