var é alla?

image901



image899


Väldans vad det var tomt i bloggvärlden denna helgen då.......Kan undra om det händer mycket kul därute........Eller så beror det på att jag inte uppdaterat så mycket sista dagarna. Vilket som så gör det ingenting, jag är bara lite komfunderad;) Nu har jag precis ätit kyckling med potatissallad......Det var gott men jag känner mig lite som en ballong just nu. Måste vara något fel på magen för så fort jag äter något så känns det så........Som om det vill upp igen. Kanske borde jag vara lite flitigare att ta mina B-12 vitaminer, för så här kändes det när jag blev sjuk från början......Fasiken vad jag glömmer ta dem.......Det är flera månader jag tog dem sist. Ska egentligen ta en om dagen. Nåväl......Ska bli mer ordentlig....Måste ju det om jag vill leva:)

image900

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Jag är här! Det är viktigt att ta sina mediciner. Kram

Postat av: Borthy

Vad har du för B12-brist? Vad får man för symtom? Du måste ta din medicin! Prioritera!
Jag har egentligen förutom en fantastisk lyxmiddag hos vänner igår bara städat utan att komma någon stans på hela helgen. Men jag finns här och tittar till dig väldigt ofta!
Tuggar du mycket tuggummi? Det blir man väldigt väldigt uppblåst av, i varje fall jag! kram

2007-10-07 @ 15:43:43
URL: http://borthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback